خرید بلیط قشم؛ لیست ۱۵ شرکت فروش بلیط قشم از سراسر ایران

بوتیک هتل چیست؟ 8 بوتیک هتل، هزینه+ویژگی
بوتیک هتل چیست؟ 8 بوتیک هتل، هزینه+ویژگی
جولای 17, 2019
ژئوپارک قشم
ژئوپارک قشم: ۱۲ نکته طلایی برای آشنایی بیش‌تر با ژئوپارک
جولای 19, 2019
خرید بلیط قشم

خرید بلیط قشم

این روزها برای تهیه‌ی بلیط قشم باید انرژی زیادی صرف کنید. جزیره‌ی قشم دیگر مانند سال‌های گذشته یک جزیره‌ی ناشناخته نیست و توانسته است خود را از زیر سایه‌ی جزیره‌ی کیش خارج کرده و به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری داخلی و خارجی تبدیل شود. تمام افرادی که به سفر کردن علاقه دارند قطعاً تابه‌حال به این جزیره‌ی زیبا سفر کرده‌اند و یا سفر به آنجا را در برنامه‌ی آینده‌ی سفرهای خود دارند.

خرید بلیط قشم

سفر به قشم با قطار هواداران خاص خود را دارد اما اگر قصد دارید که با قطار به قشم سفر کنید برای تهیه بلیط قشم قطار باید از هفته‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده تا موفق به خرید بلیط قشم ارزان شوید. انواع آفر بلیط قشم در شرکت‌های هواپیمایی مختلف، تورهای گردشگری و غیره نیز یافت می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم لیست کاملی از ۱۵ شرکتی که می‌توانید برای خرید بلیط قشم به آن ها مراجعه کنید را در اختیار شما قرار دهیم. با استفاده از این سایت‌ها و شرکت‌ها خرید بلیط قشم از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید راه‌های دستیابی به انواع بلیط قشم مثل بلیط دقیقه ۹۰ هواپیما را یاد بگیرید. سرفصل های عنوان شده در این مقاله عبارت اند از:

  • سفرمی
  • خرید بلیط قشم از قاصدک ۲۴
  • ایرپلن تیکت
  • مستر بلیط
  • خرید بلیط قشم ارزان از ایران چارتر
  • وگو
  • سامانه‌ی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما
  • سایت علی‌بابا
  • فلایتیو
  • شرکت الی گشت
  • سامتیک
  • آفر بلیط قشم در سیمرغ۲۴
  • سفرستان
  • فلای تودی
  • تریپ

 جزیره قشم

لیست ۱۵ شرکت فروش بلیط قشم از سراسر ایران

 

1- خرید بلیط : سفرمی دات کام

سفرمی(Safarme.com) یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین سایت‌ها و شرکت‌های فروش بلیط قشم و دیگر شهر‌های ایران است که خدمات رزرو پرواز، هتل و تور را نیز انجام ‌می‌دهد. با استفاده از این سایت می‌توانید قیمت بلیط هواپیما قشم را که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود بررسی کرده و گزینه‌ی موردنظر خود را انتخاب نمایید. انواع پرواز قشم تهران ارزان به همراه امکانات مختلف اقامتی و گردشگری به مراجعه‌کنندگان این سایت پیشنهاد می‌شود.

2- خرید بلیط قشم از قاصدک ۲۴

قاصدک ۲۴ با آدرس Ghasedak24.com ازجمله سایت‌های معتبری است که می‌توانید به‌راحتی بلیط قطار رفت و برگشت تهران قشم، پرواز تهران قشم ماهان و دیگر شرکت‌های هواپیمایی، بلیط قشم به اصفهان ارزان و بسیاری گزینه‌های دیگر و بدون محدودیت را تهیه کنید. از مزیت‌های این سایت این است که دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته است و به شما کمک می‌کند ارزان‌ترین بلیط قشم را تهیه نمایید. بلیط دقیقه ۹۰ هواپیما یا همان بلیط‌های لحظه‌ی آخری نیز در این سایت ارائه می‌شوند.

  قیمت اجناس به هنگام خرید در قشم چقدر است؟ (13 نکته برای خرید از قشم )

3- خرید بلیط : ایرپلن تیکت

در سایت این شرکت به آدرس AirplaneTicket.ir می‌توانید علاوه بر اطلاع از انواع آفر بلیط قشم، اطلاعات کاملی از فرودگاه قشم و قیمت بلیط هواپیما قشم از شهر‌های مختلف به دست بیاورید. با توجه به این‌که فرودگاه جزیره‌ی قشم به‌صورت مستقیم تنها با شهر‌های تهران،‌ اصفهان، مشهد و شیراز در ارتباط است می‌توانید قیمت حداقل و حداکثر بلیط قشم از این شهر‌ها را در این سایت مشاهده نمایید.

 جزیره قشم

4- خرید بلیط : سایت علی‌بابا

شما می‌توانید قیمت بلیط قطار قشم را در سایت علی‌بابا به آدرس Alibaba.ir چک کرده و اقدام به رزرو آن نمایید. در این سایت می توانید بلیط تهران قشم را به‌صورت هوایی، ریلی و جاده‌ای تهیه کنید و یا قیمت بلیط هواپیما قشم را در ارزان‌ترین حالت خود بررسی نموده و مناسب‌ترین آن‌ها را خریداری نمایید،. همچنین امکان رزرو هتل، انتخاب تور مناسب از میان تور‌های مختلف و غیره، در سایت علی‌بابا ممکن خواهد بود.

5- خرید بلیط قشم ارزان از ایران چارتر

ایران چارتر در چند سال گذشته نامی برای خود دست‌وپا کرده است و توانسته است اعتماد مشتریان را جلب نماید. اگر شما نیز به دنبال خرید بلیط قشم ارزان، بلیط قشم به اصفهان ارزان، پرواز قشم تهران ارزان و غیره هستید حتماً سری به سایت این شرکت به آدرس Flight.irancharter.ir بزنید و از امکانات‌ مختلف پیش روی‌تان نظیر بلیط چارتر قشم ایر استفاده کنید.

 جزیره قشم

6- خرید بلیط : وگو

یکی از خوبی‌های سایت وگو این است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و گزینه‌های مختلفی مانند پرواز تهران قشم زاگرس، پرواز تهران قشم ماهان و غیره را نیز در مقابل شما قرار می دهد و لازم نیست برای دسترسی به آن‌ها در قسمت‌های مختلف سایت سرگردان شوید. برای ورود به سایت وگو کافی است آدرس Wego.ir را در نوار مرورگر خود وارد کنید.

  هتل های 5 ستاره قشم (بهترین هتل های قشم)

7- سامانه‌ی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما

سایت رسمی هواپیمایی هما دارای بخش رزرو اینترنتی بلیط هواپیما است که به دلیل ارتباط مستقیم با خود شرکت هواپیمایی از اعتبار بالایی برخوردار است. خرید بلیط هواپیما برای سفر به هر نقطه‌ای از ایران من‌جمله بلیط قشم در این سایت به‌راحتی صورت می‌گیرد.

8- خرید بلیط : مستر بلیط

مستر بلیط نامی آشنا و معتبر در میان علاقه‌مندان به سفر است، که شهرت خود را تا حد زیادی مدیون خلاقیت خود در طراحی اپلیکیشن ساده و سریع، و پشتیبانی ۲۴ ساعته است. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به جزیره‌ی قشم را دارید حتماً برای خرید بلیط قشم ارزان، انواع آفر بلیط قشم، پرواز قشم تهران ارزان، بلیط قطار رفت و برگشت تهران قشم و غیره به این سایت با آدرس Mrbilit.com مراجعه کنید.

 خرید بلیط قشم : مستر بلیط

برای تهیه بلیط تهران قشم به‌صورت هوایی، ریلی و جاده ای می‌توانید به سایت علی‌بابا مراجعه کنید. از دیگر امکانات این سایت می‌توان به رزرو هتل و انتخاب تور مناسب برای سفر به قشم اشاره کرد.

9- خرید بلیط : فلایتیو

فلایتیو یکی از سایت‌ها و شرکت‌های باسابقه در ارائه‌ی خدمات مسافرتی ازجمله بلیط قشم تهران است. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد به این سایت(Flightio.com) وفادارند و همواره برای خرید بلیط قشم و دیگر شهر‌های داخلی و خارجی به آن مراجعه می‌نمایند کیفیت بالای پشتیبانی، رابط کاربری ساده‌ی سایت و قیمت‌های منصفانه‌ی آن است.

10- خرید بلیط : شرکت الی گشت

همیشه به گشت با الی گشت! شعار این شرکت به‌راستی برازنده‌ی خدماتی است که ارائه می‌دهند. به‌جرئت می‌توان ادعا کرد که این سایت تمام آن چیزی که برای سفر با هواپیما و قطار به هر جای ایران ازجمله بلیط قشم نیاز دارید را برای شما فراهم کرده است. برای مثال شما می‌توانید خود را بیمه کنید، از تور‌های گردشگری مختلف بهره ببرید، مطالب خواندنی و توصیه‌های لازم سفر به قشم را بخوانید، بلیط قطار رفت و برگشت تهران قشم را تهیه کنید، پرواز قشم تهران ارزان و یا پرواز قشم اصفهان ارزان را بررسی نمایید و تصمیم خود برای سفر را اتخاذ کنید. کافی است وارد سایت Eligasht.com شوید تا تمام امکانات ذکرشده را پیش روی خود مشاهده کنید.

  چه کنیم تا پروازهای طولانی لذت بخش باشند؟

11- خرید بلیط : سامتیک

سامتیک نیز ازجمله دیگر شرکت‌هایی است که خدمات بلیط قشم به‌صورت هواپیمایی و قطار را از سراسر ایران در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این شرکت با آدرس اینترنتی Samtik.com فعالیت می کند.

12- آفر بلیط قشم در سیمرغ۲۴

این شرکت تمرکز خود را به‌صورت اختصاصی بر روی سفر‌های هوایی گذاشته است و نمی‌توانید برای تهیه‌ی بلیط قطار به آن مراجعه نمایید. بااین‌حال انواع آفر بلیط قشم در این سامانه به آدرس Simorgh24.com موجود می‌باشد. همچنین می‌توانید از اطلاعات کاملی که از هواپیمایی قشم و فرودگاه قشم در این سایت منتشر شده است استفاده نمایید.

13- خرید بلیط : سفرستان

سفرستان نیز مانند سیمرغ 24 به‌طور اختصاصی به فروش بلیط هواپیما می‌پردازد اما راز موفقیت خود را مدیون وبلاگ فعال با آدرس Safarestan.com، مطالب جذاب و خواندنی، طراحی اپلیکیشن و رابط کاربری زیبا و ساد‌ه‌ی خود است. این سایت نیز برای تهیه‌ی بلیط قشم به شما پیشنهاد می‌شود.

 خرید بلیط قشم : سفرتان

14- خرید بلیط :فلای تودی

این شرکت قصد دارد تهیه بلیط قشم و دیگر شهر‌های ایران را برای شما آسان‌تر کرده و ازجمله خدماتی که ارائه می‌دهد بلیط دقیقه ۹۰ هواپیما است. اگر بدون برنامه‌ریزی تصمیم گرفته‌اید به قشم سفر کنید نگران تهیه بلیط نباشید با ورود به سایت Flytoday.ir می‌توانید بلیط دقیقه 90 هواپیما برای قشم را تهیه نمایید.

15- خرید بلیط : تریپ

مشخصه‌ی متمایز تریپ(Trip.ir) این است که تمرکز بیشتری بر روی پرواز‌های خارجی دارد و انواع خدمات ویزا نیز انجام می‌دهد. بااین‌وجود برای تهیه‌ی بلیط قشم نیز می‌توانید روی این شرکت حساب باز کنید.

درمجموع اگر قصد سفر به قشم دارید می‌توانید به یکی از شرکت‌های فروش بلیط قشم که در این مقاله به آن‌ها اشاره شده است مراجعه کرده و از قیمت و آفرهای موجود اطلاع یابید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *