تورهای گردشگری قشم با هتل فولتون قشم (سال 98+ قیمت)

ویژگی های یک هتل خوب چیست
مهم‌ترین ویژگی‌های یک هتل خوب چیست؟ (8 مورد)
اکتبر 1, 2018
هتل های پنج ستاره قشم
هتل های 5 ستاره قشم (بهترین هتل های قشم)
ژانویه 7, 2019
هتل فولتون

گشت جذاب و فراموش‌نشدنی در جزیره قشم

طبق تعریف سازمان جهانی جهان گردی به سفرهای از قبل تعیین ‌شده که توسط آژانس‌های مسافرتی تهیه و در اختیار گردشگر قرار می‌گیرد، تور گردشگری گویند. در تورهای گردشگری مکان‌های دیدنی و زیبایی‌های طبیعی و همین‌طور تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه به گردشگر نمایش داده می‌شود. در واقع تور در صنعت گردشگری به مجموعه‌ای از ملزومات سفر ازجمله حمل‌ونقل و جابه‌جایی، اقامت، غذا، دیدن جاذبه‌ها و سایر موارد اطلاق می‌شود.
مجموعه تفریحی، گردشی و اقامتی فولتون در سال 1393 تأسیس‌شده است که با ساختمان‌های ویلایی، هتل و هتل آپارتمان آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران عزیز خواهد بود. با تورهای گردشگری هتل فولتون قشم می‌توانید گشتی جذاب و فراموش‌نشدنی را در جزیره قشم تجربه کنید.
بازدید از دره ستارگان، جزیره ناز، جزیره هنگام، غار خروه، جنگل حرا و تنگه چاهکوه از برنامه‌های تورهای جذاب هتل فولتون است.
شرکت فولتون یاتز ابتدا فعالیت خود را درزمینه تولید شناورهای تفریحی از سال 92 آغاز کرده است. ازاین‌رو در برنامه تور بازدید از کارخانه کشتی‌سازی فولتون یاتز نیز گنجانده‌ شده است تا گردشگران بیشتر با این مجموعه کامل و موفق آشنا شوند.
در آخر مجموعه فولتون با پذیرایی در ویلای مجموعه برنامه تور را به پایان می‌رساند تا ساعات و روزهای تور با تمام جزییات در ذهن گردشگران حک‌شده و همواره آن را در یاد داشته باشند. در ادامه بیشتر در مورد تورهای هتل فولتون و جاذبه‌های جزیره قشم صحبت خواهد شد. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

  • امکانات هتل فولتون
  • بازدید از جاذبه‌های جزیره قشم با تورهای هتل فولتون
  • ادامه گردشگری در قشم با تور بازدید از کارخانه کشتی‌سازی فولتون یاتز و پذیرایی در ویلای مجموعه

امکانات هتل فولتون

مجموعه اقامتی تفریحی هتل فولتون واقع در جزیره قشم دارای ساختمان‌های ویلایی، هتل و هتل آپارتمان است که با برگزاری تورهای گردشگری امکان گشت‌وگذاری آسان و لذت‌بخش را در جزیره قشم فراهم می‌سازد. ویلای این مجموعه در قسمت ساحلی منطقه به مساحت 3000 مترمربع و زیربنای 480 متر در شرق دریاچه هامون واقع‌شده است. اگر با تورهای گردشگری هتل فولتون قشم همراه شوید می‌توانید با پذیرایی در ویلای مجموعه سفر خود را با خاطره‌ای ماندگار به پایان برسانید.

 

امکانات هتل فولتون

 

مجموعه هتل فولتون دارای 16 واحد اتاق و 6 واحد سوییت بوده که با مجهز بودن به تخت دبل و تخت تویین امکان یک نفر اضافه را در اتاق فراهم می‌سازد. یکی از ویژگی‌های اقامت در هتل فولتون بهره‌مندی از سرویس رایگان صبحانه برای اتاق‌ها و سوئیت ها خواهد بود. هتل‌آپارتمان‌های مجموعه فولتون 2، 3 و 4 خوابه هستند.

تالارهای لوکس و مجلل از دیگر امکانات هتل فولتون است که امکان برگزاری جشن‌ها، سمینارها و همایش‌های مهم را در جزیره زیبای قشم فراهم می‌سازد. تالارها با حداقل ظرفیت 300 نفر، برگزاری هرگونه مراسم را ممکن می‌سازند. سرو غذاهای ایرانی و فرنگی به‌صورت سلف‌سرویس در این تالارها ممکن خواهد بود. این مجموعه علاوه بر مجهز بودن به میز و صندلی‌های لوکس دارای امکاناتی نظیر موسیقی، اکسسوری هایی برای زیباسازی فضا و همین‌طور فضای بازی برای بچه‌ها است.

اگر بعد از گشت‌وگذار در جزیره خسته شده‌اید و می‌خواهید تنی به آب بزنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به استخر بی‌نظیر هتل فولتون بزنید. این استخر وسیع و روباز دارای نمایی کم‌نظیر و دیدنی از خلیج همیشه فارس است که لذت شنا کردن را برای شما چند برابر می‌کند.

 

هتل، ویلا، هتل‌آپارتمان، تالارهای لوکس، کافی شاپ و رستوران و استخر از امکانات مجموعه تفریحی هتل فولتون است که اقامت در جزیره زیبای قشم را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

  جذاب‌ترین تفریحات در جزیره زیبای قشم (24 مورد)

بازدید از جاذبه‌های جزیره قشم با تورهای هتل فولتون قشم

جزیره زیبای قشم یکی از بزرگ‌ترین جزایر ایران است که در استان هرمزگان و در تنگه هرمز قرار دارد. بازارهای محلی و دیدنی‌های طبیعی همچون جنگل حرا، دره ستارگان، غار خروه و تنگه چاهکوه این جزیره را به یکی از مکان‌های توریستی و گردشگری تبدیل کرده است. در ادامه برخی از جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم که توسط تور هتل فولتون بازدید می‌شود معرفی‌شده‌اند:

تور غار خروه

 غار خروه در چند کیلومتری جزیره قشم قرارگرفته است که به‌وسیله دو عامل طبیعی و انسانی به شکل امروزی خود درآمده است. این غار در اثر فروکش کردن آب دریا و تخلیه ماسه‌ها از حفره سنگ‌ها به‌صورت کوهی با حفره‌هایی تودرتو پدیدار شده است. سپس انسان‌ها با کندن دیوارها و انجام کنده‌کاری روی آن شکل تازه‌ای به آن بخشیدند. در پای دهانه‌ی غار خروه برکه‌ای وجود دارد که آب باران در آن جمع می‌شود. این غار در ادامه چین‌خوردگی‌های رشته‌کوه زاگرس ایجادشده است که قدمت آن به دوران مادها برمی‌گردد. ارتفاع دیوارهای غار خروه 20 تا 30 متر است و 9 روزنه در دیوار کوه، ورودی‌های غار را تشکیل می‌دهند. پشت این روزنه‌ها تالاری بزرگ با دو طاقچه کوچک دیده می‌شود. محیط داخلی غار، تالارها، دهلیزها، اتاق‌ها و چشمه‌های آن به‌صورت تودرتو باهم در ارتباط‌اند و ابعاد اتاق ها و تالارها از 4 تا 5.5 متر است. تالار بزرگ غار خروه 25 مترمربع وسعت دارد. بازدید از این مکان زیبا حدوداً 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد.

 

غار خروه

 

تور دره ستارگان

 یکی دیگر از برنامه‌های تور گردشگری هتل فولتون دیدن از دره اسرارآمیز ستاره هاست. ستون‌های سنگی و باشکوه دره ستارگان ظاهری متفاوت و البته ترسناک به آن بخشیده است. افسانه‌ای که در مورد دره ستارگان وجود دارد این است که این دره به دلیل افتادن ستاره‌ها از آسمان به زمین و پرتاب خاک به آسمان شکل‌گرفته است. اما این پدیده مسحورکننده به دوره زمین‌شناسی سنوزوئیک مربوط می‌شود و در حقیقت این ستون‌ها با فرسایش زمین براثر تندبادها و رگبارها به وجود آمده‌اند. این دره در فاصله 20 کیلومتری شهر قشم واقع‌شده است.

تور جزیره ناز

 در ادامه تور گردشگری هتل فولتون با جزایری در جنوب شرقی جزیره قشم به نام جزیره ناز قشم آشنا خواهید شد. جزیره ناز ساحل شنی ندارد و در حالت عادی شامل سه صخره است که در فاصله 5 تا 10 متری از یکدیگر قرارگرفته‌اند. این جزیره زیبا زمان جذر آب نمایان شده و امکان بازدید برای عموم فراهم می‌شود. با پس‌روی آب به هنگام جزر گردشگران می‌توانند با پیمودن یک کیلومتر در دریا پا در این جزایر زیبا بگذارند. اولین نکته در بازدید جزیره ناز وقت‌شناسی است زیرا فقط تا زمان مد آب فرصت دارید که از این مناظر زیبا دیدن کنید. بر اساس اطلاعات علمی عموماً فرایند جزر 3 ساعت و فرایند مد یک ساعت زمان می‌برد درواقع از شروع زمان جزر تا چهار ساعت بعدازآن فرصت دارید از مناظر زیبای جزیره ناز لذت ببرید.

 

جاده ساحلی با مناظر زیبای دریا و آفتاب، مسیر رسیدن به دره ستاره‌ها را برای شما کوتاه‌تر می‌کند. برای بازدید از دره ستاره‌ها حداکثر به 3 ساعت زمان نیاز دارید.

 

تور جزیره هنگام

 این جزیره زیبا حدوداً 6.33 کیلومترمربع مساحت دارد و در 2 کیلومتری جنوب شرقی جزیره قشم واقع‌شده است. اگرچه شغل اصلی مردم بومی این منطقه ماهیگیری است اما با رونق صنعت گردشگری در جزیره هنگام مشاغل جدیدی مانند صنایع‌دستی، طبخ غذای محلی و اسکان مسافران نیز در این جزیره زیبا شکل‌گرفته است. داشتن نوار ساحلی به طول 50 کیلومتر از دیگر جاذبه‌های گردشگری جزیره هنگام است که زیبایی آن را دوچندان کرده است. این جزیره علاوه بر ویژگی‌های گردشگری دارای معادن نمک، خاک و سرب است. از بارزترین ویژگی‌های جزیره هنگام ساحل مرجانی و آب‌های شفاف آن است. بلندترین ارتفاعات پست آهکی که از دل جزیره سر برآورده است کوه ناکس با ارتفاع 106 متر است. کشتی پرتقالی‌ها که از دوران صفوی در این جزیره برجای‌مانده است یادآور اهمیت و موقعیت استراتژیکی و نظامی جزیره هنگام است.

  هتل های 5 ستاره قشم (بهترین هتل های قشم)

 

جزیره هنگام

 

جزیره هنگام دارای سه آبادی کوچک به نام‌های هنگام قدیم، هنگام غیل و هنگام نو است. غیل در زبان محلی به معنای محلی است که چشمه‌ها در آن جاری هستند. ازآنجایی‌که غیل بین دو آبادی قرارگرفته است به دلیل گود بودن محلی برای جمع شدن آب‌شده و به این دلیل نام غیل بر آن گذاشته‌شده است. دو آبادی اول تقریباً خالی از سکنه هستند اما هنگام نو حدود 800 نفر جمعیت دارد که اکثراً باهم خویشاوند هستند. ساحل شنی روستای هنگام نو مکانی برای پهلو گرفتن قایق‌ها است. اسکله، کارخانه آب‌شیرین‌کن، پاسگاه، دفتر پست و مدرسه از وجود زندگی شهری در جزیره هنگام خبر می‌دهند.

تور جنگل حرا

 در ادامه تور گردشگری هتل فولتون به دیدن جنگل حرا خواهید رفت. این جنگل بروی دریا و آب‌شور قرارگرفته که دارای درختانی به نام حرا است که اندازه آن‌ها 3 تا 6 متر و با شاخ و برگ‌هایی به رنگ سبز روشن هستند. در جنگل حرا انواع آبزیان، پرندگان و دوزیستان زندگی می‌کنند. مرغ ماهی‌خوار، لک‌لک، مرغابی، خرچنگ، مار آبی، شیلو نمونه‌ای از جانوران مقیم این جنگل زیبا هستند. جنگل حرا با وسعت 16 هکتاری خود با بالا آمدن آب دریا به زیرآب فرورفته و با پایین آمدن آب دریا دشت وسیعی از درختان حرا را به نمایش می‌گذارد. در حقیقت درختان جنگل حرا در طی شبانه‌روز به مدت 6 تا 7 ساعت قابل‌رؤیت هستند.

درخت حرا گیاهی از گونه‌ی مانگرو و از تیره شاه‌پسند است. دانه‌ی آن روی درخت مادر روییده و نهال تولید می‌کند سپس از درخت جداشده و داخل مرداب می‌افتد. پوست این درخت خاصیت تصفیه‌کنندگی آب را دارد لذا بخش شیرین آب دریا را جذب و نمک آن را دفع می‌کند. درواقع جنگل حرا یک تصفیه‌خانه آب‌شیرین‌کن طبیعی است و باعث شیرین شدن آب مناطق اطرافش می‌شود. جنگل حرا حدود 150 کیلومتر طول و وسعتی برابر 9000 هکتار دارد که بیشتر آن را آب و دریا تشکیل داده است به‌این‌علت است که به جنگل دریایی حرا معروف شده است.

تور تنگه چاهکوه

 در اثر باران‌های سیل‌آسا و باد و توفان تنگه‌ای به نام تنگه چاهکوه در دل یک صخره بزرگ ایجادشده است. با فرسایش صخره چهارسوی بزرگی میان آن ایجادشده که اغلب دارای گودال‌های دایره‌ای شکل است. عبور آب سبب صیقل خوردن سنگ‌های این تنگه شده و اشکال مختلفی را از آن خلق کرده است. عمق تنگه چاهکوه 100 متر است و پهنای آن با نزدیک شدن به مرکز چهارسو باریک‌تر می‌شود که در برخی نقاط پهنای آن به نیم متر هم می‌رسد. دیوارهای بلند تنگه چاهکوه مانع از عبور نور خورشید به داخل تنگه شده لذا آب گودال‌های آن دیرتر تبخیر می‌شوند بنابراین آب شیرین باران در آن جمع شده و یک منبع عالی برای مصارف اهالی منطقه محسوب می‌شود.

 

تنگه چاهکو

تنگه چاهکوه طی میلیون‌ها سال به این شکل درآمده که سنگ‌های آن رسوبی بوده و در میان دیوارهای آن صدف‌های دریایی به چشم می‌خورد. حفره‌ها و برجستگی‌های تنگه منجر به خلق تندیس‌های زیبایی شده است که شما را وادار می‌کند تا بی‌وقفه به تماشای آن بنشینید. در ابتدای ورودی تنگه چاهکوه تندیسی وجود دارد که در میان اهالی بومی منطقه به نگهبان سه سر شهرت دارد.

  همه‌چیز در مورد درگهان قشم (بهترین مراکز خرید قشم و درگهان)

ادامه گردشگری در قشم با تور بازدید از کارخانه کشتی‌سازی فولتون یاتز و پذیرایی در ویلای مجموعه

پیش‌تر اشاره‌شده است که شرکت فولتون یاتز فعالیت خود را در زمینه تولید شناورهای تفریحی جهت بازار بین‌المللی از سال 92 آغاز کرده است. ازاین‌رو در ادامه گردشگری با تورهای هتل فولتون تور بازدید از کارخانه کشتی‌سازی فولتون یاتز گنجانده‌شده است. در پایان تور گردشگری این مجموعه تفریحی با پذیرایی در ویلای مجموعه خاتمه می‌یابد. ویلای هتل فولتون در زمینی به مساحت 3000 مترمربع واقع‌شده است. اتاق‌های ویلا به تمام امکانات مجهز بوده و چشم‌انداز زیبای روبه‌دریا دارند. بعد از یک گردشگری هیجان‌انگیز و لذت‌بخش، دیدن آبی خلیج همیشه فارس و دریاچه چشم‌نواز هامون با پذیرایی در ویلای مجموعه هتل فولتون حسی وصف‌نشدنی را در انسان بیدار می‌کند.
تراس روبه‌دریا و صدای امواج خصوصاً در هنگام شب بسیار آرامش‌بخش بوده و سبب تمدد اعصاب می‌شود. چایخانه ی سنتی در مجاورت دریا و شنیدن موسیقی‌های اصیل ایرانی پذیرایی در ویلای مجموعه را دل‌نشین‌تر می‌کند. پذیرایی در ویلای مجموعه با سرو غذاهای محلی و ارگانیک، اهمیت سلامتی مهمانان برای گروه گردشگری فولتون را نشان می‌دهد.

جزیره قشم با گستره‌ای حدود 1500 کیلومترمربع واقع در تنگه هرمز یکی از جزایر زیبا با جاذبه‌های بکر و رؤیایی است. همراه شدن با تورهای گردشگری هتل فولتون این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا از جاذبه‌های دیدنی این جزیره مانند غار خروه، دره ستاره‌ها، جزیره ناز، جزیره هنگام، جنگل حرا و تنگه چاهکوه دیدن کنید. تور بازدید از کارخانه کشتی‌سازی فولتون یاتز از دیگر برنامه‌های تور گردشگری هتل فولتون است. این مجموعه تفریحی با پذیرایی در ویلای مجموعه می‌تواند سفری خاطره‌انگیز و دل‌نشین را برای شما به ارمغان بیاورد.

تورهای گردشگری قشم

 تور گشت ساحل جنوبی قشم

شروع گشت ساعت 8.30 صبح تا 13.30 می باشد.
مکان های بازدید شامل: غار خوربس، دره ستارگان، جزایر ناز و جزیره ی هنگام می باشد. ناهار در هتل (با هزینه مهمان)، ساعت 18 سرویس رفت به مراکز خرید قشم، ساعت 22 سرویس برگشت از مرکز خرید قشم و پذیرایی با دسر مخصوص در کافه رستوران روی آب در ساحل فولتون. هزینه ورودی ها و قایق بر عهده مهمان می باشد.

 

تور گشت ساحلی شمالی ویژه ی فولتون

شروع گشت ساعت 8.30 صبح تا 17 می باشد.
مکان های بازدید شامل: جنگل های حرا، تنگه ی چاهکوه، بندر تاریخی لافت، دره تندیس ها، بازدید از کارخانه ی کشتی سازی تفریحی فولتون با پذیرایی در ساحل VIP فولتون (با سرو چای و شیرینی) می باشد. هزینه ورودی، ناهار و قایق به عهده مهمان می باشد.

 

تور گشت هرمز

شروع گشت ساعت 6 تا 16.30 می باشد.
مکان های بازدید شامل: قلعه پرتغالی ها، دره خاک سرخ، دره رنگین کمان، دره مجسمه ها، دره کریستال و ساحل نقره ای می باشد.

رفت و برگشت شناور، ترانسفر رفت و برگشت اسکله به هتل و هتل به اسکله بر عهده ی آژانس است.

خدمات گشت شامل: صبحانه، میان وعده، ناهار می باشد.

خودروهای ون هایس VIP در اختیار ساعتی 75.000 تومان که حداقل 4 ساعت محاسبه می شود، کرایه روزانه 900.000 تومان.
خودروی هیوندایی توسان در اختیار ساعتی 45.000 تومان که حداقل 4 ساعت محاسبه می شود، کرایه روزانه 600.000 تومان.
تاکسی سواری در اختیار ساعتی 25.000 تومان.
[تعداد: 2    میانگین: 1/5]

4 دیدگاه ها

  1. مرضیه گفت:

    من در سفری که به قشم داشتم و اقامتم در هتل فولتون بود تور دره ستارگان قشم را با تورهای هتل فولتون رفتم. خیلی زیبا بود. خواستم تجربه خوبم را با تورهای هتل فولتون در اختیار شما بزارم که استفاده کنید.

  2. مهناز گفت:

    مرسی که تورهای قشم را با جزئیات کامل و هزینه نوشتید. من که در برنامه سفر نوروزم حتما قشم را قرار میدم.

  3. سلیمه کارگر گفت:

    تورهای قشم را برای تعطیلات نوروز هم دارید؟

  4. samira ataie گفت:

    بازدید از دره ستاره‌ها، جزیره ناز، جزیره هنگام، غار خروه، جنگل حرا و تنگه چاهکوه از برنامه‌های تورهای جذاب هتل فولتون است. که من توی سفرم به جزیره قشم و همراهی با تور هتل فولتون همه این مناطق دیدنی را از نزدیک دیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *