رستوران و کافی شاپ هتل فولتون قشم

کافی شاپ هتل فولتون قشم

بعد از یک گشت و گذار طولانی در جزیره قشم، هیچ چیز به اندازه یک استکان چای تازه دم یا یک پیاله بستنی خنک حال شما را بهتر نمی‌کند. لازم نیست برای داشتن چنین لحظات لذت بخشی به جایی به جز هتل فولتون فکر کنید. هتل فولتون یک کافی شاپ بسیار مجهز دارد که می‌توانید هر نوع دسر یا نوشیدنی گرم و سرد را در آن سفارش دهید. جذابیت کافی شاپ هتل فولتون تنها در منوی متنوع آن نیست. فضای این کافی شاپ نیز بسیار دوست داشتنی و دیدنی است. آلاچیق هایی که به المان‌های سنتی مردم جزیره قشم آراسته‌شده‌اند فضایی بسیار صمیمی و گرم را پدید آورده‌اند که می‌توانید درون آن‌ها نشسته و درحالی‌که از باد لذت بخشی که از سمت خلیج‌فارس می‌وزد بهره می‌برید و فضای سبز و دوست داشتنی هتل فولتون را نگاه می‌کنید، نوشیدنی گرم یا سرد خود را نوش جان کنید و خستگی یک روز گشت و گذار در جزیره قشم را از تن به در کنید. منوی متنوع رستوان هتل فولتون حاوی انواع پیش غذا، غذای اصلی و دسر است. غذاهای رستوران هتل فولتون با مواد اولیه درجه یک تهیه می‌شوند. موضوع تهیه غذای با کیفیت، از هر نظر، برای مدیریت هتل فولتون آنقدر اهمیت دارد که اگر مهمان این هتل باشید، باید هر روز حداقل 2 ساعت قبل از زمان صرف غذا، سفارش خود را ثبت کرده و غذای دلخواه خود را به رستوران سفارش دهید. به این ترتیب خرید مواد اولیه برای طبخ غذایی که سفارش داده شده است، همان روز انجام می‌شود.
کافی شاپ
منوی رستوران هتل فولتون
 

رستوران هتل فولتون قشم

میل کردن غذای با کیفیت یکی از مهم‌ترین نیازها و دغدغه‌های اصلی مسافران در طول سفر است. اگر غذایی که برای خوردن انتخاب می‌کنید به اندازه کافی تازه نباشد، از مواد اولیه خوب و درجه یک تهیه نشده باشد، طعم آن را دوست نداشته باشید یا با مزاجتان سازگار نباشد، بدون شک دچار مشکل می‌شوید. این مشکل می‌تواند بی میلی شما و فرزندانتان به خوردن غذا باشد یا دچار مشکلات بزرگ‌تری از جمله بیماری‌های گوارشی شوید؛ که این شرایط بدون شک تمام لذت‌های سفر کردن را تحت تأثیر منفی خود قرار خواهد داد. هتل فولتون با داشتن یک رستوران مجهز خیال شما را از هر نظر برای غذایی که قرار است در طول سفر به جزیره قشم میل کنید، راحت خواهد کرد.
مواد اولیه هیچ غذایی در هتل فولتون یخ زده، فریز شده یا کنسروی نیست. ضمن آن که غذا تنها به اندازه سفارش روز پخته می‌شود و این یعنی هیچ غذای از قبل مانده‌ای در یخچال‌های رستوران هتل فولتون وجود ندارد. بدون شک طعم ماهی و میگوی تازه صید شده، یا کبابی که با گوشت گرم درجه یک طبخ شده است، در کنار برنجی که پخت روز باشد، قابل مقایسه با غذایی نیست که از مواد اولیه مانده طبخ شده باشد، هرچند که غذایی خوش قیافه و تزئین شده باشد. فضای رستوران بوتیک هتل فولتون بسیار گرم و دوست داشتنی است. کسانی که در این رستوران از شما پذیرایی می‌کنند درست به خونگرمی تمام مردم جنوب کشور هستند و در هرلحظه از صرف غذا تصور خواهید کرد که مهمان منزل شخصی آن‌ها هستید. این ویژگی را در کنار کیفیت بی‌نظیر غذاهایی که در این رستوران میل خواهید کرد، قرار دهید. هر نوع غذایی که دوست داشته باشید در رستوران هتل فولتون برای شما فراهم می‌شود. منوی غذای رستوران هتل فولتون شامل غذاهای ایرانی و فرنگی است، ضمن آن‌که چندین غذای خاص مردم قشم نیز در این منو وجود دارد که باید در طول سفر خود به این جزیره حتماً آن‌ها را امتحان کنید.